Nagy bejelentést tett a Lidl – erre már sokan vártak

by admin


Nagyobb hírverés nélkül indította el online bevásárlófelületét a Lidl. A diszkontlánc nem saját webshopot készített, hanem összefogott egy több kiskereskedelmi láncot is képviselő szolgáltatóval, az Avokado Online Bevásárlószolgálattal.

A Világgazdaság azt írja, hogy a szolgáltatás hasonlóan működik, mint az Aldi-partner ROKSH-nál, az Avokado is egy olyan bevásárlószolgáltatás, ahol népszerűbb fizikai üzletek termékkínálatát teszik elérhetővé. 

Az online felületen kiválasztott termékeket a fogyasztó helyett vásárolják meg az adott boltban, majd szállítják házhoz a cég futárjai.

A házhoz szállítás díja 1290 forint (ha csak a Lidlből rendelnénk, mert akár három boltból egyszerre is lehet rendelni), 24 ezer forint feletti rendelés esetén pedig ingyenes. 

A szolgáltatást egyelőre Budapest legtöbb kerületében (kivétel a XVII., XVIII., XXI. és XXIII. kerületek), valamint Biatorbágyon, Budajenőn, Budakeszin, Budaörsön, Diósdon, Érden, Nagykovácsiban, Telkiben és Törökbálinton lehet igénybe venni. 

Termékek tekintetében meglehetősen széles az Avokadón elérhető Lidl-termékek palettája, és bolti árakon lehet náluk vásárolni.

Elektronikus polccímkéket vezet be a brit Lidl
Elindította online bevásárlófelületét a Lidl 
Fotó: Damian Lugowski / Shutterstock

Emellett különleges üzletet is bemutat Magyarországon a Lidl

Az áruházlánc egységeiből már régóta közismertek a Parkside saját márkás szerszámok, amelyek immár egy külön mintaboltban is kaphatók lesznek a biatorbágyi Premier Outletben nyíló új üzletben, amely csütörtöktől várja a vásárlókat a biatorbágyi Premier Outletben.

Legutóbb a Tudatos Vásárlók Egyesülete az akkumulátoros fúró-csavarozójukat tesztelte, amelyből az derült ki, hogy a Lidl termékei felveszik a versenyt a drágább márkákkal is. 

További hír a Lidllel kapcsolatban, hogy júniusban bejelentették: újra az üzletek polcaira kerülnek a magyarok kedvenc édességei közé tartozó gumicukrok. Egy elhúzódó vita végére sikerült ezzel pontot tenni: hosszú idő után végre megegyezett egymással a Lidl és a Haribo, így a német diszkontlánc ismét visszahozhatja kínálatába az édességgyártó termékeit.

A gyümölcsös gumicukrokat és rágógumikat forgalmazó Haribo, több mint egyéves szünet után ismét nyitott a Lidl felé. Az édességgyártó cég tavaly áprilisban szüntette meg a beszállítást, amit akkor beszerzésekkel összefüggő konfliktusokkal magyaráztak. 

 

 

 



Source link

You may also like

Leave a Comment