Nem frissítés, csak modellév-váltás történt az észak-amerikai piacra készített, a CX-5-nél szélesebb Mazda CX-50 szabadidő-autónál, ahol 2 változás történt. Már elérhető az Amazon Alexa digitális segéd, illetve a Mazda-féle 2,5 literes szívó- és turbómotor mellett már a Toyota-féle 2,5 literes benzinmotort használó öntöltő hibrid rendszer is választható. Változatlanul emelik át a Toyota RAV4-esből a benzinmotort, a bolygómű-egységet és 3 villanymotort használó egységet, illetve rögtön az elektromos hátsó tengelyt is.
A Mazda mérnökei egy kicsit azért áthangolták a működést, jobb gázpedál-reakciót ígérnek, és ott van még a Trail és Power üzemmód is. Teljesítménynek 222 LE/220 Nm-t mondanak, amit az arrafelé normálnak számító 87 oktános benzinnel tud a rendszer, az EPA-szabványos fogyasztás 6,2 l/100, ami 40%-kal alacsonyabb a 2,5-ös benzines alapmotor fogyasztásánál – és utóbbi csak elsőkerékhajtású. A Mazda CX-50 Hybrid azonos felszereltség mellett 2320 dollárral drágább a szívó benzines változatnál.